, ,

کمپرسور اسکرو اویل فری ZT55 اطلس کوپکو

کمپرسور اسکرو اویل فری ZT55 اطلس کوپکو

 

کمپرسور اسکرو اویل فری ( بدون روغن ) به انگلیسی Oil Free دقیقاً عملکرد و کارکردی همانند کمپرسورهای اسکرو روغنی دارد و بزرگ‌ترین تفاوت آنها این است که این کمپرسور هوا از آب به‌جای روغن برای خنک کردن قطعات استفاده می‌کند. در این کمپرسورها به جای روغن ، آب به محفظه تراکم تزریق می‌شود. این نوع از کمپرسورهای اسکرو با توجه به فشار کاری مورد نیاز می‌توانند به دو شکل کمپرسور اسکرو بدون روغن یک مرحله‌ای و کمپرسور بدون روغن ۲ مرحله‌ای تولید شوند. عدم وجود روغن در این کمپرسورها برای خنک‌سازی بخش‌های مختلف کمپرسور باعث می‌شود که دمای هوای فشرده تولید شده بسیار بالا باشد و زمانی که به فشارهای بیشتر از ۳ یا ۴ بار نیاز باشد باید عملیات افزایش فشار از طریق دومرحله‌ای کردن هواساز انجام شود.


همچنین بخوانید : کمپرسور چیست؟ و معرفی انواع آن


ZT55 - Pic 2

 

برخی از ویژگی های کمپرسور های اسکرو اطلس کوپکو :

100٪ هوای بدون روغن :
بهترین کیفیت هوا را برای تولید یک محصول نهایی در صنعت دارو، فرآوری مواد غذایی ، لوازم الکترونیکی و … را تضمین میکند.
کمپرسورهای ما خطرات آلودگی و ورود روغن به فرآیند فشرده سازی برای تولید هوای ثابت 100٪ بدون روغن را به صفر میرساند.
کمپرسور ZR / ZT دارای گواهینامه ISO 8573-1 CLASS 0 توسط موسسه TÜV ، ایمنی را تضمین و در عین حال به شما امکان می دهد از هزینه های عملیاتی و نگهداری کمتری برخوردار شوید.

 


همچنین بخوانید : استاندارد ISO 8573 در هوای فشرده


کاهش هزینه های انرژی :
از آنجا که انرژی بیش از 70٪ هزینه چرخه عمر کمپرسور (LCC) را تشکیل می دهد ، اهمیت آن واضح است. مقرون به صرفه ترین محلول هوای فشرده ، فشار ، حجم و تجهیزات تصفیه هوا را برای هر فرآیند تولید بهینه می کند. کمپرسورهای ZR / ZT با بهترین طراحی کاهش هزینه برق به طور متوسط 35٪ را ارائه می دهند. صرف نظر از اینکه به کمپرسور کم ظرفیت نیاز دارید ، برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، دامنه VSD ما با ZT 22 VSD و ZR / ZT 55 VSD گسترش یافته است.

آرامش ذهنی ثابت شده :
به مدت شصت سال، اطلس کوپکو با بهره گیری از تجربیات فراوان و نوآوریهای مداوم در فن آوری ، صنعت فناوری هوای فشرده بدون روغن را در صنعت رهبری کرده است. می توانید همیشه اطمینان داشته باشید: روش های جدی صدور گواهینامه و آزمایش برای اطمینان از تأمین هوا به بالاترین استانداردهای کنترل کیفیت انجام می شود. اطلس کوپکو تنها تولید کننده ای است که چنین طیف گسترده ای از فن آوری های مختلف را متناسب با نیازهای دقیق کمپرسور های هوا ارائه می دهد. این تضمین می کند که شما همیشه می توانید راه حل مناسب برای برنامه خاص خود پیدا کنید.

موارد پرکاربرد در استفاده از کمپرسور های اسکرو اویل فری اطلس کوپکو

  • صنایع غذا و نوشیدنی
  • بیمارستان ها و مراقبت های بهداشتی
  • صنعت داروسازی

همچنین بخوانید : کمپرسور اویل فری چیست؟ ( بدون روغن )


ZT55 - Pic 1

مشخصاتی که در جدول زیر آمده بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی اطلس کوپکو است و هیچگونه اشتباهی در جدول زیر وجود ندارد . جهت سفارش این کمپرسور میتوانید به اینجا مراجعه فرمایید.

مشخصات کامل کمپرسور اسکرو ZT55 اطلس کوپکو در دو مدل 102 psi و 125 psi و psi 1320 و 150 psi.

 

مشخصات مدل : 102 psi

ZT55 - 102 psi

دانلود فایل  PDF


مشخصات مدل : 125 psi

ZT55 - 125 psi

دانلود فایل  PDF

مشخصات مدل : 130 psi

ZT55 - 130 psi

 

دانلود فایل  PDF


مشخصات مدل : 150 psi

ZT55 - 150 psi

دانلود فایل  PDF


همچنین بخوانید : کارایی برد کنترل دیجیتال الکترونیکون در کمپرسور


ZT55 - Pic 3


چنانچه قصد خرید کمپرسور اسکرو ZT55 و لوازم جانبی آن را دارید با انتخاب اطلس کاسپین، می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین کمپرسور ها و لوازم جانبی مارک اطلس کوپکو و … را تهیه فرمایید. ، فروشگاه اینترنتی ما به آدرس : compressoryar.ir آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

همچنین اگر در هر یک از مراحل خرید، با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با شماره های :

33357480 028

09122000264

09122000359

تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصان ما، به تمامی ابهامات و سوالات شما پاسخ دهند.