,

خرید برد کنترل کمپرسور

خرید برد کنترل کمپرسور


برد کنترل کمپرسور یا دیجیتال الکترونیکون ، PLC مخفف عبارت Programable Logic Controller به معنی کنترل کننده های منطقی و قابل برنامه ریزی است. دستگاه PLC را می توان به یک کامپیوتر شبیه کرد. اما با این فرق که برای منظور خاصی برنامه ریزی شده است.

 

هم اکنون سفارش دهید

 


نمونه برد کنتر کمپرسور PLC Elektronikon II

نمونه برد کنتر کمپرسور PLC Elektronikon II

 

در روش پروگرام کردن بردهای اطلس کوپکو دستگاه های PLC جایگزین مناسبی برای مدار های فرمان الکتریکی در کلیه فرآیند های صنعتی می باشند. این بردها کنترل فرآیند را به صورت منطقی انجام می دهند.
صورت کلي Elektronikon عملکردهای زير را دارا می باشد:

  1. کنترل اتوماتيک کمپرسور
  2. حفاظت از کمپرسور
  3. مانيتور کردن اجزاي کمپرسور
  4. استارت مجدد اتوماتيک بعد از قطعي ولتاژ

برد کنترل دیجیتال الکترونیکون (plc) در دستگاه های کمپرسور با سنسورهای دما و سنسورهای فشار مختلفي مجهز شده است. در صورتی که يکي از اين ابزارهاي اندازه گيري سطحي بالاتر از ميزان برنامه ريزي شده براي PLC را نشان دهد، کمپرسور استاپ مي شود. به رگلاتور برنامه هايي داده شده است که در زمان هاي مقتضی برای سرويس کمپرسور به اپراتور آلارم هاي مناسبی را بدهد.

 

نمونه ای از برد کنترل کمپرسور

نمونه ای از برد کنترل کمپرسور

 


اطلس کاسپین - ارائه دهنده خدمات کمپرسور های هوای فشرده

اطلس کاسپین – ارائه دهنده خدمات کمپرسور های هوای فشرده

شما عزیزان میتوانید برای دریافت خدمات و مشاور های تخصصی در زمینه خرید برد کنترل کمپرسور و خرید تجهیزات جانبی اورجینال اطلس کوپکو با ما شرکت اطلس کاسپین تماس حاصل فرمایید . شرکت اطلس کاسپین اراده دهنده کیت های اورجنیال اطلس کوپکو در ایران.

شماره های تماس به شرح ذیل می باشد :

۳۳۳۵۷۴۸۰ ۰۲۸

۰۹۱۲۲۰۰۰۲۶۴

۰۹۱۲۲۰۰۰۳۵۹